22 Temmuz 2013 Pazartesi

teyzemin muhteşem arkadaşı

Merhaba bu yazacağım hikaye tamamiyle gerçektir emin olabilirsiniz ve hikayede geçen kişiler gerçek isimleri deildir özel hayata saldırı olmaması için hikayem 2 yıl önce 2008 yılının mart ayında gerçekleşti teyzemin sermin adında 40 yaşlarında biraz kilolu ama çok sexy bir arkadaşı var bir aksam sermin abla bizi kendi evne çaırdı kuzenim uyuduktan sonra teyzemle ikimis dışarıya çıktık biraz bekledikten sonra sermin abla bizi arkadaşının arabasıyla aldı bi kaç alışveriş yaptılar ve sermin ablanın evine gittik evde teyzemle birlikte 4 kadın 4 erkek var dı baya içkili bi ortamdı ben pc de takılıyordum onlar da konuşup sohbet ediyorlardı sermin ablayla teyzemin ortak bi arkadaşların var ismi mehtap daha sonradan o geldi gece 23.30 civarı sermin ablanın misafirleri gitti evde sadece ben teyzem sermin abla ve mehtap kalmıştı mehtapda kısa boylu ama biraz kilo problemi olan bir kadındı teyzem dedi boyle evde oturarak olmaz dışarı çıkalım bi erkek arkadaşını aradı ve bizi aldı bi türkü bara gittik önce evde de alkol aldıkları için orda da içtiler nerdeyse zoom olmuşlar dı hepsi ordan çıktık başka bir bara gittik ben de mehtap ablanın göğüslerine dokunuyordum arada yannışlıkla olmuş gibi barda ben 1-2 kıza yazılmak için piste çıktım ama başarılı 
olamadım tam çıkıcakken mehtap abla geldi ve beraber dans etmeye basladık bana sürttürüyordu ben de iyice zevke gelmiştim penisim pek büyük deildir ama kalktığı zaman pantolonumdan rahatlıkla belli olur saat 02.00 civarı dediler artık evlere gidelim önce sermin ve mehtabı bırakıcaktık 2 si de iyicene zoom olmuşlardı sermin balanın evi de 7. kattaydı ben teyzeme dedim ben onları eve çıkariyim oyle geliyim eve çıkardım sermin ablayı yatağına yatırdık sora mehtap abla kendini koltuğa attı bana dedi teyzene söyle merve ablan(sermin ablanın kızı)bu gece gelmicekmiş sermin abla falan korkuyo ben bu gece burda kalıcam de dedi ben de balkondan teyzeme aynen soyledim bunu o da bana sabah erken gel ama dedi olur diyerek girdim içeri mehtabın yanına oturdum bi kaç dk. birbiirmize baktık daha sonra mehtap birden dudaklarıma yapıştı dedim dur napıyosun dedi ben salak deilim annamadımmı sanıyosun dışarı çıktıımızdan beri beni elliyosun al işte sana fırsat dedi ben de benm daha hiç tecrübem yoq pek fazlla şey bilmiyorum dedi buna karşılık mehtp da bana ben sana öğretirim dedi oyle deyinde deim başlayalım o zaman birbirimizin dudaklarına yapıştık çilekli parşlatıcı sürdüğü için öpüşürlken ağzıma çilek tadı geliyordu ben hemen bluzunu çıkardım göğüsleri kilodan sarkmıştı biraz ama çok büyülkerdi hemen emmeye başladım ilk defa böyle bi şey gelmişti başıma hadi bırak göğüslerimi amımı yala dedi ben de patron sensin dedim ve pantolonunu çılarmaya başladım siyah boxer tarzı dantelli bir iç çamaşırı giymişti bole iç çamaşırlarını çok severdim dedim dur iç çamaşırını çıkarmicam bi makas aldım ve apış arasını göt ve am deliğini görücek şekilde kestim ve kesikten yalamaya başladım çok süper bir duyguydu benim için daha sonra dedi daha fazla dayanamıcam gir içime ben de olur abla sen iste yeterki dedim penisim fazla büyük olmadığı için hemen girdi bi 10 dk. siktikten sonra ağzına aldı mükemmel şekilde yalıyordu benim ufaklığı titreyerek boşaldım sonra oldumuz yere yığıldık birbirimize sarıldık bi yandan öpüşüyorduk aradan 5 dk. geçmişti ki baktım sızmış ben de yanından kalktım banyoya gidiyordum ki sermin ablanın kapısının açık olduğunu gördüm içimden neden olmasın dedim ve sermin ablanın odasına girdim..

14 yorum:

  1. selam ben urfadan ferhat 35 yaş 175 boy 90 kilo esmer yeşil gözlüyüm beniimle her konuda konuşabilecek ve paylaşabilecek her ilden bayan arkadaş arıyorum lütfen dürüst olanlar beni arasın işte numaram 05323419215 çağrı atmanız yeterli türkiyenin neresinde olursan ol sorun değil face adresim aramam63@hotmail.com öpüldünüz aramanı beklıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

      Sil
    2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

      Sil
    3. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

      Sil
  2. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  3. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar. umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    Sil

    YanıtlaSil
  5. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANKARADA TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR WAHATSAP VİBER LINE VAR OZELEDE AÇIK SAYGILARIMA 05373215942

    YanıtlaSil
  6. Dogubeyszit vav agri erzurum seksi seven durut gercek sekso doymiyan varsa arasn yarak gursun yarak23 santim kalim ami doldurur varsa seksi bayan arasn 05536173814

    YanıtlaSil
  7. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

    YanıtlaSil
  8. Antalyadan sadece bayanlar ciddi olanlar arasın gizlilik önemli 05531442662

    YanıtlaSil
  9. 37 yaşında esmer erkeğim 4 5 saat am yalarım gizliyim guvenilirim gerçekten yaptırmak istersen arayın olgun 37 yaşındayım amınızla yalayarak sevişi,rim 5547547876

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  11. (YAZDIKLARIMI OKUYUP ANLAYAN BAYANLARA MESAJIM)
    (denizliburak2020@gmail.com)
    Denizli ilinde oturan Bayan arkadaşlara kendi evlerinde masaj yaparak rahatlatma imkanı sunmaktayım. (+90 553 875 00 10) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On)

    Kendi evlerinde masaj yaptırmaları kendilerini daha çok güvende hissetmelerinin gereği olarak bende rahat bir ortamda masaj hizmeti vererek müşterilerimin güvenini kazanmaktayım.(+90 553 875 00 10) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On)

    Gizlilik ve sır içerisinde Güvenle masaj yaptırmak isteyen bayan arkadaşlar bana ulaşınız.Sınırları çizmek senin elinde (Zevki doruklarda yaşamak istersen).(+90 553 875 00 10 ) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On) Denizli de ikamet eden bayan arkadaşlar (+90 553 875 00 10) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On) arayınız, mesaj atınız, gün ve saati belirleyip görüşelim. Ne dersin ???

    NOT; ERKEKLER, GAY’LER LÜTFEN ARAMAYIN !!!
    TELEFON SOHBETİ İSTEYEN BAYANLAR LÜTFEN ARAMAYIN !!!
    GİZLİ NUMARADAN ARAMALARA KAPALIDIR. LÜTFEN ARAMAYIN !!!
    (YAZDIKLARIMI OKUYUP ANLAYAN BAYANLARA MESAJIM)
    (denizliburak2020@gmail.com)

    YanıtlaSil