22 Temmuz 2013 Pazartesi

İlk defa aldattım kocamı ama süperdi

Merhaba ben nurcan ben ince belli güzel fizikli ve 2 yıllık evli bir kadınım, eşimin yakın arkadaşı olan murat bizimle aynı binada yan dairemizde oturuyor, murat benden 3 yaş küçük ve bekar bir erkek. Murat eşimle birlikte bazen bize gelir balkonda tavla oynar eşimle. murata karşı herhangi bir ilgim yoktu ilk başlarda.. bir gün bizim evde eşimle otururken lavaboya girdi,bizim evde lavabo banyo bir kullanıldığından banyoya iç çamaşırlarımı kurutmak için saıyorum. murat lavaboya girdiğinde çamaşırlarımı toplamadığım için ondan mahçup olduğumu düşündüm,murat banyodan çıktığında ben banyoya girip çamaşırlarımı toplamaya kakar verdim, ama dantelli ve tül bir k*lodumu murat almış çünkü yoktu orada,bu olay beni tahrik etti kışkıttı ve murata ilgi duymaya başladım, eşimle murat odada otururken bende odaya girdim,
muratın beni süzdüğünü hissettim bi ara göz göze geldiğimizde çok heyecanlandım.. o günden beri hep muratı düşünüyordum, eşimle sevişirken onu hayal ediyordum. 8 gün sonra muratın evinde tek başına olduğu bir gün evden dışarı çıktım ve muratın ziline bastım, murat kapıyı açtığında heyecan doluydum ona evin anahtarını içerde kaldığını söyledim oda buyur gel eşin gelir 2 satte kadar dedi içeri girdiğimde kalbim yerinden çıkacak kadar heyecanlıydım,murat yan odada üzerini değiştirmeye gitti ve kapı hafif aralıydı,o aralıktan murata baktığımda elinde y*rr....ğını okşadını gördüm beni hayal ettiğinde emindim, çok tatlı ve koskocaman bir yar..rağı vardı.... ben tekrar salona gittim ve birkaç dk sonra murat salona geldi ve bana rujlarımın çok güzel olduğunu söyledi,ben ona evden çaldığı kilodumu hatırlattımda murat çok azmıştı gel gösteriyim dedi ve beni yatak oodasına g*türdü,şu an üzerindeki kiloduna si..kimi sürmek istyorum dedi, elini eteğimden içeri soktu ben çok zevk alıyordum sevkten inliyordum,murat beni tamamen soy*rak her yerimi yalamaya başladı.

24 yorum:

  1. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar olgun düşünen cıtır kızlar FANTAZİ düşkünü gercekcı evli çiftler subay ve astsubay hnmları 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERinize hizmet verilir bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
      mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
      yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

      Sil
    2. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar. umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

      Sil
    3. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

      Sil
    4. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

      Sil
  2. slm bayanlar ismim mehmet denizlide yaşıyorum denizlide yaşayan bayanlar arasın sexte sınırsızım doymak bilmiyorum beni doyuracak bayan arıyorum farketmez dul evli 3cüyü arayan lar ben burdayım ama sunu söyleyim cıtdiyi olanlar arasın şunuda söyleyim yapışkan birisi deyilim sırkalacak aramızda sonsuza kadar 0543 548 66 46

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ıst volkan ben 28 yaşındayım sarışın yeşil gozlu 1,86 boyunda 80 kiloyum yanlız yaşıyorum kendime ait bir evim var bu yanlizligimi paylaşacak bir bayan arkadaş arıyorum 05314707144

    YanıtlaSil
  4. selam ben urfadan ferhat 35 yaş 175 boy 90 kilo esmer yeşil gözlüyüm beniimle her konuda konuşabilecek ve paylaşabilecek her ilden bayan arkadaş arıyorum lütfen dürüst olanlar beni arasın işte numaram 05323419215 çağrı atmanız yeterli türkiyenin neresinde olursan ol sorun değil face adresim aramam63@hotmail.com öpüldünüz aramanı beklıyorum

    YanıtlaSil
  5. Ben Bursa'dan Okan .35 yaşındayım Bursa'dan bayanların aramasını bekliyorum.05331438906

    YanıtlaSil
  6. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar. umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR WAHATSAP VİBER LINE VAR OZELEDE AÇIK SAYGILARIMA 05373215942

    YanıtlaSil
  8. Deneyim var Konya dan ve cevresinden Konya ya gelebilecek Ciftlere ve Evli Dul Bekar bayanlara Sex Fantazilerinize Eslik Ederim 05316647670 ayrica tlf bayanlarla sex sohbeti ederim Pasifler aramasin
    Cevapla

    YanıtlaSil
  9. Deneyim var Konya dan ve cevresinden Konya ya gelebilecek Ciftlere ve Evli Dul Bekar bayanlara Sex Fantazilerinize Eslik Ederim 05316647670 ayrica tlf bayanlarla sex sohbeti ederim Pasifler aramasin
    Cevapla

    YanıtlaSil
  10. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
  11. 0532 068 62 34 CANIM ÇOK FENA AM SİKMEK İSTİYOR KUCAĞIMDA SERTÇE HIZLI HIZLI OFF OFF ..!! Yarak Taş Gibi Sert Dim Dik Olmuş💋😘🌹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

      Sil
  12. FANATAZİSEX ARAYAN BAYANALR V ECFTLR BEN HAKAN BEKARIM5352008164REAL MUTLULUK DOST

    YanıtlaSil
  13. Antalyadan sadece bayanlar ciddi olanlar arasın gizlilik önemli 05531442662

    YanıtlaSil
  14. Beni ara man yeterli 0535 646 75 82

    YanıtlaSil
  15. 37 yaşında esmer erkeğim 4 5 saat am yalarım gizliyim guvenilirim gerçekten yaptırmak istersen arayın olgun 37 yaşındayım amınızla yalayarak sevişi,rim 5547547876

    YanıtlaSil
  16. watsapta amını yalatmak isteyen kızlar bayanlar 5547547876 itinayla am yalanır yaş 37 mersin

    YanıtlaSil
  17. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  18. (YAZDIKLARIMI OKUYUP ANLAYAN BAYANLARA MESAJIM)
    (denizliburak2020@gmail.com)
    Denizli ilinde oturan Bayan arkadaşlara kendi evlerinde masaj yaparak rahatlatma imkanı sunmaktayım. (+90 553 875 00 10) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On)

    Kendi evlerinde masaj yaptırmaları kendilerini daha çok güvende hissetmelerinin gereği olarak bende rahat bir ortamda masaj hizmeti vererek müşterilerimin güvenini kazanmaktayım.(+90 553 875 00 10) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On)

    Gizlilik ve sır içerisinde Güvenle masaj yaptırmak isteyen bayan arkadaşlar bana ulaşınız.Sınırları çizmek senin elinde (Zevki doruklarda yaşamak istersen).(+90 553 875 00 10 ) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On) Denizli de ikamet eden bayan arkadaşlar (+90 553 875 00 10) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On) arayınız, mesaj atınız, gün ve saati belirleyip görüşelim. Ne dersin ???

    NOT; ERKEKLER, GAY’LER LÜTFEN ARAMAYIN !!!
    TELEFON SOHBETİ İSTEYEN BAYANLAR LÜTFEN ARAMAYIN !!!
    GİZLİ NUMARADAN ARAMALARA KAPALIDIR. LÜTFEN ARAMAYIN !!!
    (YAZDIKLARIMI OKUYUP ANLAYAN BAYANLARA MESAJIM)
    (denizliburak2020@gmail.com)

    YanıtlaSil